Pagina's

zaterdag 18 oktober 2014

De buit is binnen



De bij elkaar gescharrelde buit op het land van buurman boer
De hier ga je meerdere keren van zweten buit
De levensgevaarlijk te plukken buit
De bijna elke dag buit. Man, wat doet die snijbiet het altijd goed in onze tuin.
De ik ben zielig, want mislukt dus gekregen buit 
De  wonderschone buit
We zijn er blij mee buit
De klassieke buit 
De allereerste eigen kweeperen buit, lekker, lekker
Nootjes en haarverf (van de schillen) buit
Knutsel buit
En natuurlijk de extra buit.........




8 opmerkingen:

  1. Madelief is een plaatje! En wat een mooie buit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En de jongens ook! Vol levenslust heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie buit! En mooie kinders! Die komen tenminste buiten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou daar moet ik soms ook een zetje aan geven hoor. een beeldscherm blijft natuurlijk ook altijd leuk.

      Verwijderen
  4. Wat leuk, eindelijk weer een blog van jou te lezen.
    Wat zijn je kinderen gegroeid en wat stralen ze!!
    Het buiten zijn doet ze zo te zien heel goed.
    Gr.Merle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik word helemaal vrolijk van je mooie herfst-foto's!
    En ik wist niet dat je haarverf kon maken van walnotenschillen, grappig...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hier vind je hoe http://hollandseklei.blogspot.nl/2010/11/experimenteel-bruin.html
      Het is meer een spoeling en de ene keer pakt het beter dan de andere keer, maar dat vind ik niet zo erg.

      Verwijderen